5 Temmuz 2012 Perşembe

Playful Kiss / Hınzır Öpücük


Annyeonghaseyo ! =)
Bu benim ilk bloğum ve dizi anlatımlarıma G.Kore dizisi olarak ilk izlediğim dizi olan Playful kiss'le başlıyıcam.Gerçekten çok eğlenceli bir dizi.Ben izlerken çok hayaller kurdum.Kendimi Oh Ha Ni unnimin yerine koydum felan çok zevkli oluyor.Şimdi dizinin oyuncularını,konusunu,kaç bölümden oluştuğunu,şarkılarını felan yazıcam.Umarım bloğumu takip eden birileri olur. =D



Konu

Baek Sueng-jo adında ki popüler ve dahi çocuk ve pek akıllı olmayan ama her daim gülmeyi bilen bir kız olan Oh Hani hakkındadır. Deprem kızın evini yerle bir eder ve bu yüzden babasıyle oğlanın evine taşınırlar. Kız, aşkına karşılık alamasa da oğlanı her zaman kalbinde taşır. Yavaş yavaş yakınlaşmaya başlarlar.

 

Oyuncular

Kim Hyun Joong / Baek Sueng-jo

                             (Kendisi benim oppalar listemde 1.liğe sahip olan kişi.)


                                  Jung So Min / Oh HaNi


( Çok tatlı bir unni.. cidden kendisini oppamla yakıştırıyorum gerçekte sevgili olsalar onlardan çok seviniceğime eminim ^_^)


Kang Nam Gil
Kang Doo
Jung Hye Young
Lee Tae-Seong
Oh Kyung Soo
Lee Si-Young
Yoon Seung-Ah
Choi Won Hong
Hwang Hyo Eun
Jang Ah-Yeong
Jeong Hye-Yeong
Hong Yoon Hwa

Türü romantik komedidir.16 bölümden oluşuyor ve 7 bölüm youtube versiyonu var.. Cidden Çook eğlenceli ve izlerken insanın aşık olası geliyor =D



       Ost ♪♫♪

GNA - Kiss Me                                                         
One More Time - Kim Hyun Joong
Sistar Soyu – Should I Confess
Playful Kiss - Dugeun Dugeun                                                                    
                      
                                                                                        Annyeonghigaseyo !!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder